onsdag 15 juni 2011

Examen


För många år sedan fick jag den här krukan på en skolavslutning och den var fylld med vilda blommor. Jag tycker fortfarande att det är det vackraste man kan se. Idag efter att ha avslutat en joggingrunda så plockade jag blommor. När jag kom hem blev det lite komplettering i trädgården och sedan var det bara att fylla krukan och njuta. På fredag har vi skolavslutning(sen sådan i år) och nu är allt förberett. Jag önskar alla ett trevligt veckoslut vad som än står på agendan.

6 kommentarer:

Stine Hoelgaard Johansen sa...

Sikken en fin og naturlig buket

Stine:)

Ingela sa...

Hej på dej, så vackert Ulla, vilken tur att jag fick syn på ditt inlägg nu innan jag ska krypa till kojs. Imorgon bär det av sen kommer vi inte tillbaka till kristianstad förrän vid 5 tiden på fredag! Ha det gott! På fredag kväll känns det härligt inte sant!

Birgitta sa...

Så fin sommarbukett. Trevlig skolavslutning önskas dej.
Kram Birgitta

Gunilla sa...

Vilket härligt blomsterarrangemang.
Riktigt somrigt.

Idag har vi studentavslutning det äldsta barnbarnet tar studenten.
Igår var det examen för övriga skolor.

Ha en riktigt fin fortsättning på veckan
Soliga kramar
Gunilla

Bonnfrua sa...

Somrigt! Ljuvligt! Blir lite inspirerad att ge mig ut på "blomsterpromenad". Har precis satt in en doftpion på köksbordet, ännu i knopp.
Önsakr dig en bra skolavslutning och sedan ett skönt sommarlov!!!

Anonym sa...

Vilken fin sommarbuket,har en trevlig helg.
kram Patricia